سایت آلسان فقط معرفی محصول و برند بوده و هیچگونه تعهدی نسبت به تعهدات فروشنده ندارد.
سایت آلسان فقط معرفی مجتمع های تجاری بوده و مخاطب میتواند توسط آن جزئیات مجتمع های تجاری را دیده و نسبت به خرید خود از طریق حضوری اقدام نماید.
ماده ۱)تعاریف و اصطلاحات
اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است
۱-۱-)شرکت: شرکت داده کاوان آرتین ارس که نسبت به ارائه خدمات آلسان اقدام می‌کند.
۱-۲-)آلسان: خدماتی نرم‌ افزاری که توسط شرکت به منظور خدمات رسانی در مجتمع های تجاری ارائه می‌شود.
۱-۳-)سایت: نرم افزار متعلق به شرکت که به منظور استفاده از خدمات آلسان، حق استفادۀ موقت از آن برابر شرایط قراردادی و سند حاضر به کاربران اعطا می‌گردد.
۱-۴-)کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است که از طریق اینترنت به سایت آلسان متصل و از خدمات نرم افزاری آلسان بهرمند می‌شود.
۱-۵-)کاربران: در این سند کاربر خریدار و کاربر فروشنده به همراه هم با نام کاربران استفاده می‌شوند.
۱-۶-)کاربر فروشنده: شخص حقیقی است که در سایت فروشنده آلسان به منظور دریافت درخواست خرید و ارائۀ خدمات ثبت ‌نام کرده ‌است.
۱-۷-)کاربر : :شخص حقیقی یا حقوقی است که در سایت آلسان به منظور انجام خرید ثبت‌ نام کرده‌اند.
۱-9-)اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در اختیار آلسان قرار داده می‌شود اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره برداری از خدمات آلسان در اختیار شرکت قرار داده می‌شود، مانند اطلاعات مربوط به اعم از زمان، موقعیت مکانی مبدا و مقصد، مسیر طی شده
۱-10-)قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران : قانون اساسی، قوانین عادی، آئین نامه های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد
ماده 2)استفاده از آلسان
2-1-)با استفاده از خدمات آلسان کاربران می‌پذیرند و موظف می‌باشند که از آلسان برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا خلاف شرع یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند
2-2-)کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات آلسان به صورتی که به آلسان یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات آلسان در جهت منافع شخصی و یا آسیب اعم از مادی و یا معنوی به منافع شرکت اقدام نمایند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارات وارده اقدام نماید.
2-3-)کاربران می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرند که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شوند و یا اطلاعات مقتضی بموقع به ایشان نرسد.
2-4-)شرکت ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر خریدار ارائه کند که با وارد کردن این کدها در نرم‌افزار، یا درصدی از هزینۀ خرید کاسته یا درصدی از هزینۀ حرید پس از آن به کاربر برگردانده ‌شود و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در سایت آلسان اضافه ‌شود. نحوۀ ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها، منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.
2-5-)کاربران می‌پذیرند که اجازۀ انتقال یا فروش کدها را به اشخاص دیگر ندارند. همچنین کاربران مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند - حتی اگر شرکت در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس عموم است، این کدها را منتشر کرده باشد - مگر اینکه شرکت رسماً این اجازه را به آنها داده باشد.
2-6-کاربر می‌پذیرد کدهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه خرید به وی داده می‌شود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که شرکت برای ارائه این کدها هزینه ای از کاربر دریافت نمی‌کند، این حق برای شرکت محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی که شرکت تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجۀ استفاده از آنها به حساب کاربر اضافه شده است را باطل یا حذف کند.
2-6-مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از خدمات آلسان به عهدۀ کاربران است.
2-7-)کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌دارند که متن حریم خصوصی آلسان را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.
2-8-)کاربران می‌پذیرند آلسان خدمات نرم‌افزاری است که ارتباط بین کاربران و فروشنده را برای توافق بر انجام یک خرید فراهم می‌کند
2-9-)خدمات آلسان ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه شود که شرکت آلسان کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و آلسان مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.
ماده 3)مسئولیت آلسان
3-۱-)شرکت با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات آلسان بین کاربران، و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها می‌کند.
3-۲-)شرکت با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران در انتهای) خرید تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.
3-3-)شرکت تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری خود توسط دستگاه‌های کاربران محترم می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی )اینترنت، شبکۀ تلفن‌ همراه و …) نخواهد داد.
3-۴-)تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می‌باشد.
3-5-)چنانچه هر یک از کاربران آلسان در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات آلسان مطرح و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.